Wprowadzenie Strefy Płatnego Parkowania Niestrzeżonego poprzedzają konsultacje. Polegają one na publikacji organizacji ruchu, rozmieszczenia miejsc postojowych i również likwidacji do tej pory wykorzystywanych miejsc. No i tutaj zaczynają się problemy. Występują one w naszym mieście notorycznie i systemowo. Praktycznie każdy projekt infrastrukturalny od kilku lat służy również do uprzykrzenia życia ludziom, którzy mają samochody i śmią nimi jeździć po mieście. Człowiek jak słyszy o modernizacji, zazielenianiu czy rewitalizacji to od razu przegląda plany pod kątem tego, czy jakaś niewidzialna ręka aktywisty miejskiego nie usiłuje mu zabrać w okolicy miejsca, gdzie zaparkuje swój samochód. Powiecie, że przesadzam. Nie zajęło mi więcej niż dwie zdrowaśki, aby znaleźć przykład na jakieś 11 miejsc. [middle1] Wiecie co oznaczają te wykropkowany zielony prostokąciki na wylocie Karpińskiego? A to ja wam powiem. Tam powstaną ładne trawniczki. Podoba się. Musi, bo zaraz się dowiecie, że były konsultacje i przyszedł taki pan w kolorowych skarpetkach w śmiesznej czapeczce z termosikiem na kawę latte i w waszym imieniu wyraził entuzjazm z tego powodu. Ba jeszcze wam powie na Facebooku tak jak nam: Można? Można! A wy nie mieliście czasu, żeby wrazić swoją opinie. Co prawda dyrektor Zarządu Dróg Miejskich już ogłosił w wywiadzie, że poparcie dla przedstawionego projektu jest powszechne. Ja bym jednak spróbował zakłócić dobre samopoczucie pana Łukasza Puchalskiego i wysłał mu maila, że nie jest tak dobrze. Konsultacje SPPN Żoliborz trwają do 20.11. Uwagi można wysyłać za pomocą formularza elektronicznego lub mailowo na adres sppnzoliborz@zdm.waw.pl CZYTAJ RÓWNIEŻ: Zobacz także: Plac Henkla - czarne jest białe Zobacz także: SPPN Żoliborz - Zarząd Dróg Miejskich odpowiada Zobacz także: SPPN- samochód nie jest fanaberią posiadacza Zobacz także: SPPN Żoliborz – jesień 2021 Zobacz także: Rondo Turowicza - tym razem ofiarą urzędniczego niedbalstwa padł słupek