Park Żeromskiego ma jakiegoś pecha, jeśli chodzi o gastronomię znajdującą się na jego terenie. W wyniku przeprowadzonych konsultacji społecznych mieszkańcy naszej dzielnicy opowiedzieli się za istnieniem gastronomii w parku. Późną wiosną tego roku została otwarta w jednej z tak zwanych prochowni kawiarenka „Nowa Prochownia”. Niestety pod koniec września została zamknięta a na drzwiach wejściowych, pojawiła się kartka z informacją, że lokal jest zamknięty z powodu awarii. Kartka wisi tak od ponad dwóch miesięcy a lokal, pozostaje zamknięty. Aby mnie snuć domysłów i insynuacji zapytaliśmy u źródła i dostaliśmy taką odpowiedź z Zarządu Zieleni m.st. Warszawy: [middle1] 18 października dzierżawca zgłosił awarię. Po mailach ZZW z prośbą o informację, w jakim terminie zostanie usunięta awaria i wznowiona działalność, Dzierżawca poinformował, że planuje przeprowadzenie przeglądu i konserwację instalacji wodnokanalizacyjnej. W połowie listopada nasi pracownicy przeprowadzili wizję lokalną. 24.11 odbył się dodatkowy przegląd zlecony przez Dzierżawcę, który wykonała firma zewnętrzna z udziałem pracowników ZZW. Zdaniem ZZW przegląd nie wykazał żadnych poważnych usterek. Dzierżawca został wezwany do wznowienia działalności. Obecnie nie jesteśmy w stanie przewidzieć, czy dzierżawca wznowi działalność. W przypadku niewznowienia działalności ze strony wykonawcy podejmiemy działania zgodne z zapisami umowy dzierżawy i przepisami prawa. Nie znamy warunków umowy, nie mniej jedno jest pewne, że lokal jest w dalszym ciągu zamknięty i zapewne nieprędko wznowi działalność. Szkoda, ponieważ jest to miejsce z olbrzymim potencjałem. Czytaj również: Zobacz także: Lśniący Żoliborz Zobacz także: Kierowca autobusu z wyrokiem Zobacz także: Masakra na ulicy Mickiewicza Zobacz także: Niebezpiecznie na kładce nad Trasą Toruńską Zobacz także: Ulica Czarnieckiego zmienia się w śmietnik