Ponieważ sklepy Tefal obecnie są zamknięte, a restauracje mogą sprzedawać jedynie na wynos, marka zaproponowała, by połączyć siły i stworzyć nowy, hybrydowy koncept sprzedaży. W restauracjach, kawiarniach i piekarniach, w specjalnie zaaranżowanych przestrzeniach, dostępne są produkty Tefal, a właściciele lokali otrzymują procent od ich sprzedaży. Ale to nie wszystko: nabywcy sprzętu otrzymują vouchery do wykorzystania w danym lokalu, a klienci restauracji zniżkę na zakupy sprzętów Tefal - skorzystają więc wszystkie strony. [middle1] - Mamy nadzieję, że nasza inicjatywa stanie się początkiem nowego, długofalowego modelu współpracy sklepów Tefal z lokalnymi biznesami gastronomicznymi. Wspólnie chcemy oferować mieszkańcom nowe doświadczenie zakupów w znanych im restauracjach czy punktach codziennych zakupów - mówi Karol Turek, Retail Director w Groupe SEB Polska. Marka nawiązała już współpracę z piekarniami Gorąco Polecam w Warszawie, Gdańsku i Krakowie, restauracjami Ciasto i Farsz w Gliwicach i Szczecinie oraz Stodola Kebap N'Grill w Poznaniu. Akcja wystartowała 31 grudnia. CZYTAJ RÓWNIEŻ: Zobacz także: Tajemnicze znaki świetlne nad Trasą Toruńską Zobacz także: Kino Tęcza powraca na mapę kulturalną Żoliborza Zobacz także: Budują szkołę i przedszkole przy Anny German