Z większości przesłanych opinii wynika, że przy ulicy Śmiałej należy pozostawić chodniki po obu stronach jezdni, a w związku z tym także jej obecną szerokość (4,5-5 m). Nie ma bowiem zgody na poszerzenie jezdni kosztem pasów zieleni przyulicznej. Mieszkańcy nie chcą także zmian w układzie skrzyżowania Śmiałej z ulicą Mierosławskiego. [middle1] Zgodnie z oczekiwaniami mieszkańców, wyłoniony w przetargu wykonawca projektu przebudowy ulicy Śmiałej przygotuje finalny projekt, uwzględniający następujące wnioski: ·pozostawienie obecnej szerokości jezdni: 4,5 m - 5 m ·pozostawienie chodników po obu stronach ulicy Śmiałej o szerokości 1,5 m ·wprowadzenie ruchu jednokierunkowego w stronę od Al. Wojska Polskiego do ul. Hauke-Bosaka ·jednostronne parkowanie ograniczone wyłącznie dla mieszkańców ·pozostawienie skrzyżowania ulic Śmiałej i Mierosławskiego bez zmiany geometrii drogi. 18 grudnia 2021 roku zaprezentowano mieszkańcom trzy koncepcje przebudowy ul. Śmiałej na odcinku od al. Wojska Polskiego do ul. Hauke-Bosaka. Odbył się również wspólny spacer mieszkańców z projektantem z udziałem radnych, zarządu i pracowników Urzędu Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy. Uwagi do przedstawionych koncepcji zbieraliśmy do 15 stycznia 2022 roku. W 2022 roku rozpocznie się długo wyczekiwana przebudowa ul. Śmiałej na odcinku od ul. gen. Zajączka do ul. Hauke-Bosaka. W październiku 2021 roku dokonaliśmy aktualizacji posiadanego już projektu na odcinku od ul. gen. Zajączka do al. Wojska Polskiego. Wkrótce zostanie podpisana umowa i będą mogły ruszyć prace. Natomiast w listopadzie 2021 roku udało się wyłonić wykonawcę projektu na drugi odcinek – od al. Wojska Polskiego do ul. Hauke-Bosaka. Realizacja II etapu zaplanowana jest na 2023 rok. Czytaj również: Zobacz także: Koniec Prochowni w Parku Żeromskiego Zobacz także: Zapraszamy na lodowisko Zobacz także: Kosztowna rysa Zobacz także: Tajemniczy parking Zobacz także: Przejście dla pieszych przy ulicy Słowackiego