Reklama

Akcja nad Wisłą

01/11/2013 00:00

Nie rozbijaj się nad Wisłą. Pod koniec czerwca 2013 pod tym hasłem ruszyła kampania promocyjna. Ma ona zapobiegać tłuczeniu szklanych butelek oraz wyrzucaniu śmieci nad Wisłą.

 

Potłuczone szkło na betonowym brzegu  związane jest z powstaniem na sąsiedniej starówce Multimedialnego Parku Fontan oraz nowych kawiarenek także po stronie Żoliborskiej. Sytuacja ta trwała od ponad dwóch lat. Do tej pory idąc brzegiem od strony Klubu Spójnia szczególnie w dni wolne od pracy było mnóstwo potłuczonych butelek oraz śmieci, które nie trafiały do koszy. Były to w większości butelki po wszystkich możliwych rodzajach alkoholi. Z moich obserwacji wynika, że kampania ta była mało skuteczna gdzieś do połowy września tego roku. Sytuacja radykalnie się zmieniła przed ostatnim referendum. Tak mniej więcej na trzy tygodnie przed tym głosowaniem nasiliły się kontrole. Były skuteczne ja nigdy dotąd. W chwili, gdy ktoś sobie siadał na wielkich betonowych stopniach, nagle pojawiał się nie wiadomo skąd patrol, który wnikliwie obserwował podejrzane osoby.  Po ewentualnym stwierdzeniu spożycia alkoholu natychmiast wszczynano postępowanie mandatowe. Jest to niewątpliwie wielki sukces ostrej walki politycznej, na terenie Warszawy.

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo iZoliborz.pl




Reklama
Wróć do