Zasięgnęłam zatem informacji w SISCOM-ie, czyli Stowarzyszeniu Integracji Stołecznej Komunikacji, które zawsze szybko i rzetelnie dzieli się swoją wiedzą dotyczącą wszelkich spraw związanych z funkcjonowaniem miasta. Potwierdzono, że faktycznie most wszedł do planów inwestycyjnych miasta, w ramach środków unijnych przyznanych na lata 2014-2020. Według ostatnich informacji, rozpatrywana jest możliwość wariantu skróconego, tylko pomiędzy Wisłostradą, a Jagiellońską, przynajmniej w pierwszym etapie do 2022 roku. Nie wyklucza się jednak, że w krótkim czasie nastąpi realizacja drugiego etapu, a więc przerzucenie trasy nad torami do ulicy Budowlanej. Tyle bieżące informacje, ale nie należy się nimi zbyt przejmować, ponieważ potrzeby stolicy są duże i może się okazać, że jest wiele ważniejszych obiektów do realizacji, choćby most Południowy na wysokości Ursynowa, czy od dawna obiecywany nowy szpital, również na południu stolicy. Zazwyczaj przed wszelkimi wyborami rusza giełda pomysłów, rozpali umysły i emocje, aby po cichu „zejść ze sceny”. Jako mieszkańcy Żoliborza mamy nadzieję, że będzie tak i tym razem.