Od lipca każdy mieszkaniec będzie mógł wybrać, czy chce umówić wizytę na konkretną godzinę za pomocą internetowego systemu rezerwacji rezerwacje.um.warszawa.pl , czy odwiedzić urząd bez wcześniejszego umówienia wizyty. Bezpośrednia obsługa klientów we wszystkich sprawach realizowana będzie w poniedziałki w godzinach od 8:00 do 18:00, a w pozostałe dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00. [middle1] Wciąż obowiązywać będą środki ostrożności wynikające z konieczności zapewnienia bezpieczeństwa i wypełnienia wytycznych sanitarnych, takimi jak: ograniczanie liczby klientów przebywających w siedzibie urzędu, obowiązek dezynfekcji rąk, zakrywania ust i nosa. Nieczynne będą siedziby Urzędu Stanu Cywilnego w dzielnicach: Białołęka, Ochota, Wesoła, Wilanów i Wola. Mieszkańcy tych dzielnic mogą załatwiać sprawy w pozostałych siedzibach USC. Nie obowiązuje rejonizacja. Kontakt z urzędami możliwy jest drogą mailową i telefoniczną. Numery telefonów i adresy e-mail podane są na stronach www.warszaw19115.pl, www.bip.um.warszawa.pl oraz na stronach internetowych dzielnic. Wszystkie informacje i dane kontaktowe dostępne są także pod numerem telefonu 19115. Składanie pism wymagających podpisu możliwe jest drogą pocztową lub elektronicznie z wykorzystaniem platformy ePUAP (pismo musi być podpisane profilem zaufanym lub podpisem elektronicznym). Czytaj również: Zobacz także: Będzie nowe boisko na Felińskiego Zobacz także: Bieg Powstania Warszawskiego wraca na ulice stolicy. Ruszają zapisy! Zobacz także: Ptok z Broniewskiego Zobacz także: Nalot na Żoliborz