71 lat działania na rzecz mieszkańców Warszawy, 13 punktów na terenie całego miasta i tysiące historii ludzkich, które choć na chwilę splotły się z MPUKiem. Dzisiaj ta znana warszawska spółka miejska odnawia swój wizerunek, gloryfikując życie. Miejskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych jest obecne w życiu Warszawiaków od ponad 70 lat. Wielu mieszkańców naszego miasta zetknęło się z MPUKiem w osobistych sytuacjach, inni mijają zakłady usług pogrzebowych codziennie w drodze do pracy. Nietrudno na nie trafić, bo punkty zlokalizowane są w niemal każdej dzielnicy. I chociaż spółka wpisana jest w tkankę miasta na dobre, wielu Warszawiaków uznaje ją za podmiot o archaicznym podejściu do obsługi klienta. Ten stan rzeczy oraz ubiegłoroczny okrągły jubileusz Miejskiego Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych skłonił władze spółki do podjęcia decyzji o wprowadzeniu zmian. - Nie jesteśmy tą samą firmą, którą byliśmy kilka lat temu, nie mówiąc o sięganiu do naszych korzeni. Dlatego dotychczasowy wizerunek przestał być już aktualny – mówi Witold Sielewicz, Wiceprezes MPUK Sp. z o.o. – Ostatnie lata to zmiana siedziby i wiele innych zmian w strukturze przedsiębiorstwa, których efektem jest widoczny niebawem dla wszystkich jego nowy wizerunek. W obsłudze klienta warszawskiego MPUK nastąpiło przewartościowanie. Od niegdysiejszego skupienia głównie na śmierci i smutku, ważniejsze stało się życie. Szacunek do śmierci wypływa z umiłowania życia – taką tezę stawia warszawskie MPUK. - Warszawianie korzystają z usług MPUK już od ponad 70 lat – całe pokolenia przeżywały trudne chwile ze wsparciem naszych pracowników – komentuje Wiceprezes Sielewicz – I choć okoliczności pogrzebu to trudny moment, my pomagamy przebrnąć przez niego jak najłagodniej i wyręczamy naszych klientów w wielu sprawach. Oni mogą się skupić na sobie i swoich bliskich. Przed śmiercią nikt z nas nie umknie, ale rola MPUKu jest taka, by umożliwić naszym klientom, aby pamiętali o swoich bliskich zmarłych takich, jakimi byli za życia. Bez tych wszystkich około pogrzebowych komplikacji. Odnowiony wizerunek, nowa oferta Chociaż MPUK obchodzi w tym roku już 71 lat działalności, firma pokazuje, że poziomem usług nie zatrzymała się w latach minionych. W ofercie pojawiają się nowe elementy, które odpowiadają potrzebom i stylowi życia dzisiejszych klientów. Będą to pozycje, które na dobre zagościły w branży funeralnej w innych krajach. W Polsce są traktowane wciąż jako nowość. Nowy wizerunek spółki będzie dostrzegalny stopniowo. Na terenie Warszawy lada chwila pojawią się nowe tablice informacyjne MPUK, a z początkiem roku premierę będzie miała nowoczesna strona internetowa spółki – to na niej zostaną przedstawione nowe pozycje w ofercie MPUK. W międzyczasie zmiany będzie można obserwować w punktach usług. 71 lat MPUK w Warszawie Miejskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych powstało w 1945 roku jako Miejski Zakład Pogrzebowy, który porządkował kwestie związane z chowaniem zwłok i nielegalnymi miejscami pochówku – pozostałościami po wojnie. W 1951 roku zmieniła się nazwa firmy na Miejskie Przedsiębiorstwo Pogrzebowe. Dzisiejszą nazwę MPUK otrzymał w 1976 roku wraz z przekształceniem w przedsiębiorstwo państwowe. 2002 rok przyniósł ostatnią zmianę – spółka zyskała osobowość prawną jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Jedynym udziałowcem i właścicielem spółki jest Miasto Stołeczne Warszawa. Artykuł sponsorowany