O internetowej rewolucji komunikacyjnej, roli serwisów społecznościowych i znaczeniu smartfonów wiele się mówi, ale tylko w nieznacznym stopniu przekłada się to na efektywne działania biznesowe. Jak skutecznie wykorzystać ten potencjał? Już 11 maja w Warszawie odbędzie się konferencja Nowe media, nowa sprzedaż , której gość specjalny, David Meerman Scott , jeden z autorytetów nowoczesnego marketingu, sprzedaży i PR-u, wraz z innymi zaproszonymi ekspertami przekonywać będzie – na bardzo konkretnych przykładach – że świat sprzedaży i marketingu musi oprzeć się na nowych zasadach. – Zasada numer jeden: dzisiaj nikogo nie obchodzi, czym właściwie zajmuje się twoja firma, albo jak działają twoje produkty – przekonuje David Meerman Scott, gość specjalny konferencji organizowanej przez „Harvard Business Review Polska ”. – Nowe zasady marketingu i sprzedaży polegają na dogłębnym zrozumieniu, kim są potencjalni klienci firmy i dostosowanie treści do ich konkretnych oczekiwań – dodaje. O tym, jak dostosować swój biznes do nowych warunków działania mowa będzie podczas majowej konferencji. Uczestnicy spotkania dowiedzą się m.in.: - jak odpowiadać na potrzeby współczesnych konsumentów, - za pomocą jakich narzędzi i zmian w procesie sprzedażowym ułatwić i uatrakcyjnić kontakt klienta z własna marką, - jak docierać do większej liczby osób i firm, iść z duchem czasu i zyskiwać realną przewagę nad konkurencją. David Meerman Scott jest autorem – bądź współautorem – dziesięciu książek (w tym czterech międzynarodowych bestsellerów), których nakład przekroczył ponad milion egzemplarzy. Jego publikacje (w tym blog) są obowiązkową lekturą dla profesjonalistów i organizacji, które chcą się wyróżniać na rynku, budzić zainteresowanie oraz podbijać serca i umysły klientów. Konferencja odbędzie się 11 maja w Warszawie. Więcej informacji na meermanscott.pl Artykuł sponsorowany