Tak głosował Żoliborz

polityka, głosował Żoliborz - zdjęcie, fotografia
Informator Żoliborza 29/10/2015 20:26

Jesteśmy już po wyborach do sejmu i senatu. Na uwagę zasługuje wyjątkowo wysoka frekwencja, która wynosiła 71,58%.

Ogółem w wyborach wzięło udział 28 574 uprawnionych. A tak głosowaliśmy na poszczególne komitety.

Platforma Obywatelska - 8728 głosów / 30,54%
Prawo i Sprawiedliwość - 8286 / 28,99%
Nowoczesna R. Petru - 4407 / 15,42%
Zjednoczona Lewica - 2271 / 7,94%
Partia Razem - 1895 / 6,63%  
Kukiz’15 - 1370 / 4,79%
KORWiN - 1348 / 4,71%

Tak głosował Żoliborz komentarze opinie

  • gość 2015-10-30 21:36:02

    dużej części niestety czerwony , różowy i lewacki ten żolioborz...

  • gość 2015-11-05 20:07:40

    Dziwić się jak radnymi są tuta bezideowe ale chore z nienawiści i ślepej zemsty Joanna Krowska czy Kur owska i Monika Tucholska :) Flip i Flap żoliborskiego samorządu.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.




Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez izoliborz.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"