Pożeracz czasu

Zbigniew Duszewski 31/08/2014 02:31

Pewna moja koleżanka płci żeńskiej wyeliminowała pożeracza czasu, jakim jest konto na Facebooku.

 

Pisze bowiem pracę magisterską i idzie jej to, delikatnie mówiąc, opornie. Mimo to zdziwiłem się. Ale ona mi klaruje, że przecież tak naprawdę, to ona utrzymuje kontakty z pięciorgiem znajomych. I w ogóle przecież tam same bzdury na tym Facebooku. Słuchaj, po prostu szkoda na to czasu... Przecież mam maila i można do mnie napisać, jak ktoś naprawdę będzie chciał, no nie... Przecież masz do mnie maila i możesz napisać.

Mogę w sumie, nawet numer telefonu mam, więc w ogóle sobie mogę pohasać. Mimo to toczyły mnie jednak pewne wątpliwości, czy warto wykonywać tak radykalne cięcie, jakim jest likwidacja konta na FB. Ale, fakt, argumentów nie mam...

A teraz piszesz tę magisterkę? Nie - odpowiedziała - i tak mi nie idzie... Tyle spraw. Nie mam kiedy.

Pożeracz czasu komentarze opinie

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.




Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez izoliborz.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"