Paweł Michalec - nowy burmistrz Żoligówka

polityka, Paweł Michalec burmistrz Żoligówka - zdjęcie, fotografia
02/01/2019 08:45

Jestem zwolennikiem ostracyzmu!

Jeśli na Żoliborzu wzorem najstarszej demokracji zebrałaby się eklezja, czyli zgromadzenie powszechne obywateli, i zadano by pytanie kto jest najbardziej napalony na „władzę”,  wiedziałbym czyje imię wydrapać na ostrakonie. Jeśli ktoś tak kocha władzę, dla samej władzy wszystko jedno czy na Targówku czy Żoliborzu, to trzeba na niego uważać. W Atenach obowiązywało prawo pozwalające wygnać z polis  człowieka powszechnie uważanego za potencjalnego tyrana, takiego typa który kocha władzę dla niej samej. Burmistrza, który nie chce służyć obywatelom i rozwiązywać ich problemy, tylko piąć się po szczeblach prestiżu i władzy stołecznej biurokracji… Dziś 28 grudnia 2018 roku gdy piszę ten tekst  Żoliborzem rządzi pan Paweł Michalec wybrany miesiąc temu do Zarządu Targówka (Uchwała nr II-7-2018 z 28-11-2018 dotychczas aktualna bo nie zmieniona)  a w dn 13 grudnia 2018 wybrany przez radę Żoliborza. Jak trzeba kochać władzę by zasiadać jednocześnie w zarządach dwóch dzielnic?

Ile Żoliborza w zarządzie Żoliborza?

Tyle samo co w poprzedniej kadencji.  Spośród trzech członków zarządu z  Żoliborza pochodzi jedna osoba. Czyli bez zmian. Żoliborska platforma kiedyś PO a teraz KO, uważa że władza wykonawcza sprawowana przez osoby spoza dzielnicy nie przekłada się na dobrostan Żoliborzan. Jeśli ktoś uważa że ten błędny pogląd jest do obronienia, niech się zapozna ze statystykami  podwyżek opłat za wieczyste użytkowanie. Zachęcam. Dopóki o zarządzie Żoliborza będzie decydować, szef klubu platformy w Radzie Warszawy a nie będzie efektem demokratycznej elekcji możemy się spodziewać głębszego sięgania do kieszeni Żoliborzan.

Wyśrubowane limity dochodów własnych trzeba będzie jakoś zrealizować by przypodobać się  miejsko-platformianej biurokracji, wszak dzięki tej partyjno-urzedniczej biurokracji pan Paweł Michalec jest członkiem dwóch zarządów dzielnic.

Co będzie dalej?

Pan Burmistrz Paweł Michalec zdecyduje się co do miejsca, w którym chce swoje ambicje realizować. Obecny Zarząd będzie trwał do końca kadencji. Miasto jest Nasze przekona się, że może i Miasto jest Ich (jak się nazywa ta Pani kandydatka  z Ochoty, która objęła wysokie stanowisko  w miejskiej biurokracji?) ale Żoliborz to jest platformy, a oni albo będą smaczną przystawką albo platforma będzie bez trudu sprawować władzę samodzielnie.

W 2019 roku platforma wygra w  Warszawie  obie  elekcje ciesząc się bezkrytycznym poparciem mieszkańców tego miasta, ale ciąg dalszy niechybnie nastąpi!

Paweł Michalec - nowy burmistrz Żoligówka komentarze opinie

  • gość 2019-01-02 11:24:12

    A ja myślę,że jeśli ktoś tendencyjnie nie podpisywał pism, które winien podpisać, zważając na elektorat wyborczy, to zasłużył na marginalizację. Nie jest istotne czy burmistrz pochodzi z Raciborza czy Żoliborza. Ważnym jest aby stawiał czoła wyzwaniom i był odpowiedzialny i nie bał się bronić nas mieszkańców przed złodziejstwem, które towarzyszy nam z wielu płaszczyzn, o czym odchodzący dobrze wiedzieli.

  • gość 2019-01-02 12:36:49

    A pan Hlebowicz to niby nie jest "partyjny"? Też jest - tyle, że z pisu! I oczywiście parcia na władzę nie ma. Tu jest prawdziwy problem: zostało wszystko upartyjnione od dołu do góry, a tak być nie powinno. Do tego nie mamy możliwości wyboru burmistrza dzielnicy bezpośrednio, tylko jest przywożony w teczce. Tak ktoś kiedyś wymyślił i zapewne partyjnym (wszelkich partii) to bardzo odpowiada. Mnie nie. I jeszcze jedno: tzw. Miasto jest nasze niech sobie wreszcie uświadomi, że miasto nie jest ich, jak im się wydaje. I nie reprezentują większości, a do tego są nieprzewidywalni.

  • gość 2019-01-02 16:18:43

    Trochę to przypomina totalną opozycję. Jeszcze nie rozpoczęto pracy, a już mamy ocenę "przyszłych" zdarzeń. Szkoda słów na ten wywód, ważne, aby w garnku wrzało. Takie typowe polskie piekiełko.

  • gość 2019-01-02 16:29:10

    Na kogoś lepszego żoliborzanie nie zasłużyli. Jak można było głosować na Kozaczuka (radzę poszperać w archiwalnych wydaniach gazet), Kurowską czy Smocznego? Nie chce się wierzyć, że najlepszym wiceburmistrzem w/g Michalca jest księgowa z ZGN Ochota. Będziemy ją bacznie obserwować.

  • gość 2019-01-02 18:45:49

    Szanowni Państwo, przestańmy mówić o obcych, mając na myśli działaczy z Ochoty. Obecnie 2/3 Żoliborzan to ludzie napływowi, tz słoiki, nie płacące podatków w W-wie. Jaki to ma związek z przyzwoitością? A te baczne obserwacje należy zawsze czynić. Tak, jak tu ktoś napisał - ważne aby był odpowiedzialny i baczył na ludzką obecność, przez pryzmat naszych spraw, a nie portfela.

  • gość 2019-01-02 21:25:05

    Otwock to też Warszawa?

  • Gość - niezalogowany 2019-01-03 03:24:26

    A pan Panie Hlebowicz co dobrego zrobił przez całą kadencję jako z-ca burmistrza Żoliborza? Niech pan się pochwali osiągnięciami...Pan nawet przez 4 lata chodnika pod własnym domem nie naprawił...jak przychodzili do Pana mieszkańcy to na planie dzielnicy nie umiał pan nawet wskazać działki z panem po sąsiedzku a i przypuszczam że po 4 latach obecności mapy dzielnicy w pana gabinecie nie potrafił by pan wskazać swego miejsca zamieszkania. W Pana gabinecie częstował pan gości napoczętymi,spleśniałymi butelkami z wodą i opowiadał pan że praca z-cy Burmistrza pana nie satysfakcjonuje bo za słabo płacą i że już nigdy nie będzie Pan kandydował w wyborach samorządowych i jak pan teraz wygląda?. Teraz napewno będzie lepiej...wyższe zarobki i ...Pan się wstydzić powinien Panie Hlebowicz bo kto jak kto ale pan napewno na władzę nie choruje,ha ha

  • Gość - niezalogowany 2019-01-03 16:59:03

    Panie burmistrzu, no ręce opadają. Czy przypadkiem to nie pan popełnił własnym piórem artykuł Hlebowicz musi odejść? I kandyduje pan jeszcze raz? Trzeba było podejmować trudne decyzje to ludzie by docenili odwagę, a tak...

  • Gość - niezalogowany 2019-01-04 16:28:34

    Czy to prawda ze Michalec jest wicermistrzem Targowka i burmistrzem Żoliborza rownoczesnie? Kiedy zostal odwolany z funkcji na targowku i czy to zgodne z prawem?

  • gość 2019-01-04 17:26:47

    Głosuje na KO wcześniej na PO ale rację ma Hlebowicz, źle że żoliborska Platforma nie ma swojego Hlebowicza tylko zatrudnia gości z Targówka. A propos PiSiora Hlebowicza czy MIchalec nie był kiedyś w PiS? Żeby nie było jak z Buglą...

  • gość z b - niezalogowany 2019-01-04 17:46:38

    istotnie... na oficjalnej www http://www.targowek.waw.pl/ w zakładce pt: Uchwała w sprawie podziału obowiązków i kompetencji między członków Zarządu Dzielnicy http://www.targowek.waw.pl/page/data/other/uchwala_nr_1_2018.pdf Że słabo to wygląda, chyba się zorientowano co do wątpliwości bo zdjęto foto Michalca ze składu zarzadu.

  • gość 2019-01-04 18:03:47

    Autor tekstu jako stary wyjadacz wie coś czego my nie wiemy. Np ze Michalec jest na Żoli tylko na chwile do czasu kiedy dyr Kozłowska nie przekona do siebie jednego radnego z MJN. Dlatego MICHAlec zasiada dalej w zarzadzie targówka,

  • gość 2019-01-04 18:06:35

    HLEBOWICZ MUSI WRÓCIĆ!!!!!!!!! i to now

  • Gość - niezalogowany 2019-01-04 23:19:35

    Hlebowicz to najgorsze co mogło spotkać Żoliborz.Dobrze że to już koniec tej farsy.

  • ewka konewa - niezalogowany 2019-01-05 06:15:27

    "Hlebowicz to najgorsze co mogło spotkać Żoliborz.Dobrze że to już koniec tej farsy" Oj chyba nie mieszkasz w okolicy urzedu. Hlebowicz zrobił porządek z rozpadającymi się budami wbrew protestom MJN i kupców a w to miesce zbudował ładne boisko na wprost moich okien. A co za nowej waadzy? Badziewna Zjawińskich jadłodzielnia czy karaluchomnożnia pod moim oknem + likwidacja Pracowni pani Szydelnskiej w prochowni w parku Żeromskiego. Nie mogłam zagłosować na Hlebowicza tylko dlatego ze nie kandydował w moim okregu :((

  • Gość - niezalogowany 2019-01-05 23:35:11

    Michalec u nas na Targówku ma ksywę Kierownik Basenu. Ale jeszcze Żoliborz oddaliście aktywistom miejskim...Aktywista miejski. Twór, który został w ciągu ostatnich lat wyhodowany m.in. za pieniądze z dotacji samorządowych, czyli z naszych podatków. Stanowi skrzyżowanie hałaśliwego marksisty ze zbuntowanym nastolatkiem. Specjalizuje się w donosach do Straży Miejskiej na źle zaparkowane auta, dyskryminowaniu mieszkańców (lepsi to młodzi i zdrowi na rowerach, gorsi – cała reszta), lobbowaniu na rzecz tworzenia niepotrzebnych ścieżek rowerowych (kosztem komunikacji publicznej) oraz wymyślaniu dziwacznych neologizmów podszytych frustracją i niechęcią (np. blachosmród zamiast samochód).

  • Gość - niezalogowany 2019-01-05 23:57:02

    Panie Burmistrzu Michalec i Panie Przewodniczący Wertenstein, Bugla zdradził Platformę i poniósł zasłużoną karę ale w naszych szeregach są zdrajcy. Kurowska, Tucholska i Kozłowska zrobiły przewrót w Platformie i dzięki ich kreciej robocie PiS przejął władzę.A teraz Panie Burmistrzu próbują Panem manipulować. Proszę uważać to chorągiewki. Cechuje je wyrachowanie, brak lojalności i honoru.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-06 12:23:11

    Jakim cudem Pani Kozłowska jest szefową naszych żoliborskich struktur Platformy?. Przecież całe Miasto huczało, że z Buglą byli sobie bliscy a nawet bardzo bliscy ;) wtedy przyjaciółką Bugli były rówież bezRadne Tucholska i Kurowska a teraz znowu są w Platformie i mącą i próbują manipulować nowym Panem burmistrzem Michalcem i Panią wiceburmistrz z ZGN Ochota. Wstyd!!!

  • gość 2019-01-06 17:13:49

    Hlebowicz w tych greckich bizantyjckich porównaniach troche odleciał. Kierownik basenu Michalec jest w pozycji okrakiem bo wróci na Targówek, jak tylko Kozłowska zdobedzie zaufanie jakiejs lab jakiegos radnego MJN. Tak rozumiem ten tekst:'Miasto jest Nasze przekona się, że może i Miasto jest Ich (jak się nazywa ta Pani kandydatka z Ochoty, która objęła wysokie stanowisko w miejskiej biurokracji?) ale Żoliborz to jest platformy, a oni albo będą smaczną przystawką albo platforma będzie bez trudu sprawować władzę samodzielnie."

  • Gość - niezalogowany 2019-01-06 18:21:45

    Ciekawe kiedy będzie rozłam w bezideowym MJN i kiedy CZYŚCICIELE KAMIENIC I CZYŚCICIELE NASZYCH ŚRODKÓW Z OFE, specjaliści od ciepłej wody z kranu i podnoszenia podatków będą rządzić na Żoliborzu samodzielnie. Ale was Platwa wydy.a

  • Gość - niezalogowany 2019-01-06 18:32:25

    A jaki według Was powinien być Zarząd? Moim zdaniem Zarząd bezpartyjnych fachowców a jeżeli partyjnych to też fachowców reprezentujących całą radę, ludzi którzy potrafią, chcą i znają samorząd. Ludzi otwartych na potrzeby mieszkańców.

  • gość 2019-01-08 17:08:43

    No proszę, pan Hlebowicz obrońca demokracji, człowiek któremu wcale nie zależy na władzy, człowiek który tą władzą wręcz się brzydzi i dlatego od lat w tej władzy tkwi, to taki zamierzony chwyt mający na celu tę władzę rozsadzić od środka. Eks wice burmistrz, który o dzielnicy, z której pobierał wynagrodzenie mówi Żoligówek. Żoliborz w wyniku działań pana Hlebowicza nie jest polis, nie jest nawet zaściankiem, jest zapyziałym grajdołem.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-08 18:11:58

    Dlatego dostaliśmy Zarząd na miarę wielkości Żoliborza. BURMISTRZ z Targówka ps. KIEROWNIK BASENU, Wice BURMISTRZYNI SOCJOLOŻKA czyli jest POstęp do tego co było.Prawda?

  • gość 2019-01-09 14:36:50

    Żoliborz nie dostał Zarządu. Zarząd został wybrany przez radnych w ostatnim z możliwych terminów, o bardzo obywatelskim i pro społecznym zachowaniu radnego Kołodziejka, który tak jak inni składał przysięgę, że będzie działał dla dobra dzielnicy i mieszkańców. Jak dotychczas za dwukrotne podpisanie listy radni zainkasowali ponad 4 tys. Dziś trzecia odsłona. A tak przy okazji Sokrates Starynkiewicz był z Moskwy, zasłynął nie tylko wodociągami ale też wyjątkową uczciwością.

  • gość 2019-01-09 14:37:13

    Żoliborz nie dostał Zarządu. Zarząd został wybrany przez radnych w ostatnim z możliwych terminów, o bardzo obywatelskim i pro społecznym zachowaniu radnego Kołodziejka, który tak jak inni składał przysięgę, że będzie działał dla dobra dzielnicy i mieszkańców. Jak dotychczas za dwukrotne podpisanie listy radni zainkasowali ponad 4 tys. Dziś trzecia odsłona. A tak przy okazji Sokrates Starynkiewicz był z Moskwy, zasłynął nie tylko wodociągami ale też wyjątkową uczciwością.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-09 18:58:56

    To prawda.A miałoby być tak POstępowo i Europejsko. A tu radni MJN i POKO okazali się bezRadni. Wróble ćwierkają,że ten zarząd jest na chwile.No cóż reprezentanci żoliborskiego MJNu dali się ograć jak dzieci.Od kiedy Pani Glusman dostała stołek w Ratuszu, MJN w dzielnicach dostał pętlę i stołeczki i brak innych możliwości koalicyjnych. Przystawki i tyle.

  • gość 2019-01-09 19:26:25

    Europejsko jak najbardziej radna Kurowska dopomina się o flagę Unii Europejskiej, nic to,że na trzeciej sesji nadal nie ma wyłonionych komisji, ale a to radna Rapacka nawołuje do powrotu do 1926 roku, po sali biega małoletnie dziecko, potem siedzi na oknie, radna Zjawińska dopomina się o nieużywanie słowa pazerność, bo to ja obraża, ale wypowiadanie publicznie określeń, że Polacy to tępy i głupi naród w ustach przyszłej radnej jest w porządku, wszystko PO europejsku.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-10 13:53:58

    Popieram radną Kurowską faga Unii jest obowiązkowa przed Urzędem tak samo jak flaga z napisem OTUA przepraszam konstytucja.Na Ogrodzeniu powinna zawisnąć obowiązkowo wystawa o autorytetach czyli Panu Kijowskim, Wałęsie, ale też historia o wyklętych żołnierzach WSI, warto zrobić przypomnieć czarne marsze dla których aborcja to jak mycie zębów ale zabicie karpia czy lochy dzika to zbrodnia. POstęp bodzie coraz mocniej.

  • Ewka KOnewka - niezalogowany 2019-01-10 14:43:32

    Jak długo BĘDZIEMY Żoligówkiem? Jak długo burmistrz Żoliborza będzie jednocześnie członkiem zarządu Targówka?

  • Gość - niezalogowany 2019-01-10 23:34:55

    Terror kaczystowski trwa! Oto pogrobowcy Szyszki chcą wymordować wszystkie dziki! - taka informacja obiegła cały postępowy świat. Specjalne myśliwskie plutony egzekucyjne mają rozstrzelać ponad 200 tysięcy dzików. Co prawda bywało, że w Polsce Ludowej zabijano ich więcej. Nie wspominając już o sąsiedniej NRD, gdzie w sezonie 2017/2018 rozstrzelano ponad 800 tysięcy dzików. Problem jednak w tym, że kaczyści chcą strzelać do dzików nienarodzonych, noszonych z czułością pod sercem matek loch. A na to nie może być zgody postępowego świata! No chyba, że w teren ruszą oddziały weterynarzy-aborterów, które najpierw zamienią małe dziczki w brzuchach loch w zwykłe płody a następnie dokonają aborcji. Wtedy będzie można strzelać do oporu, tak jak w NRD. W imię Postępu, Demokracji i Konstytucji. By żyło się lepiej!

  • gość 2019-01-11 12:23:51

    W Polsce jest ponad 100 tys myśliwych, którzy zawsze znajdą argument, żeby zabijać. Teza o szlachetnych łowach, hubertusach itd. Oczywiście jest to wszystko, aby uszanować zwierzę, do którego strzela się ze snajperskiej broni, z nagonką i psami a mimo to nie trafia i zwierzęta giną w męczarniach.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-11 13:32:51

    Tak samo jak świnki i inne krówki, które giną w rzeźniach. Dla lewactwa ważniejszy jest los kotka, pieska, świnki niż zabijane dzieci na życzenie w aborcyjnych klinikach.

  • gość 2019-01-11 14:05:25

    gdyby napisać, że dziś pada śnieg to reakcja byłaby taka sama. Co to wszystko ma wspólnego z brakiem odpowiedzialności prezentowanym przez radnych Żoliborza, z których niektórzy dłużej są radnymi niż mają stażu zawodowego. Efekty widać na każdym kroku, mimo bredni o inteligenckim i zielonym Żoliborzu

  • Gość śnieg - niezalogowany 2019-01-11 16:44:24

    krytyka radnych jest sluszna.wszystkich radnych, a ja. innej beczki; ile razy dziennkie dyr Kozlowska odwiedza burmistrza Michalca. i kto naprawde rzadzi?

  • Gość - niezalogowany 2019-01-11 17:14:08

    Platforma Obywatelska Powinna wziąć odpowiedzialność za całą Dzielnicę.Idealny zarząd to Pani Kozłowska burmistrz i wice Panie Kurowska i Tucholska.I wtedy wszystko będzie śmigać jak ta lala.

  • gość 2019-01-11 20:01:45

    tak jak plakaty wyborcze pani Kurowskiej i innych nie uprzątnięte do tej pory z ulic

  • gość 2019-01-11 20:11:24

    jednego będzie można być pewnym, szklanki będą umyte.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-11 20:38:21

    Radna Tucholska do dnia dzisiejszego Pani plakaty wyborcze wiszą na terenie Dzielnicy.Wstyd!!!

  • Gość - niezalogowany 2019-01-21 15:29:53

    Walczącym z "mową nienawiści" przypominamy, że mowa nienawiści oznacza krytykę: LGBTRTVAGD, islamu, Żydów, feministek, ekologów i liberałów. Ocenianie, lżenie i ubliżanie księżom, katolikom, konserwatystom, rodzinom, w szczególności ojcom jest przejawem wysokiej kultury, przyzwoitości i postępu!

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie

Kalendarz

Najbliższe imprezy
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez izoliborz.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"