Jak Pan to robi?

29/11/2018 07:09
polityka,  - zdjęcie, fotografia

Z Dariuszem Kołodziejkiem rozmawia Elżbieta Marciniak

Co spowodowało, że uzyskał Pan tak wielką liczbę głosów?
Swój dobry wynik wyborczy traktuję przede wszystkim jako wyraz uznania mieszkańców dla dotychczas wykonywanej przeze mnie pracy radnego. W dzielnicowej Radzie zawsze starałem się utrzymywać bliski kontakt z mieszkańcami, oraz występować w ich interesach, chociażby poprzez składane interpelacje. Wielu z nich odwiedzało mnie na dyżurach, w trakcie których m.in. udzielałem bezpłatnych porad prawnych oraz pochylałem się nad ich indywidualnymi problemami. Wszystko to sprawiło, że mieszkańcy chętniej poparli kandydata, który okazał się sprawdzony w działaniu. Jednocześnie, do uzyskania dużej ilości głosów przyczyniła się ciężka praca w trakcie kampanii wyborczej, podczas której rozmawiałem z setkami mieszkańców Żoliborza, poznając ich punkt widzenia na szereg spraw. Zawsze niezwykle ceniłem  spotkania z mieszkańcami, dlatego swoją kampanię oparłem przede wszystkim na bezpośrednim kontakcie, dzięki czemu mogłem poznać potrzeby różnych grup społecznych, zarówno młodych, jak i seniorów.

Do jakich realizacji jakich postulatów wyborczych upoważnia taki werdykt wyborców?
Rekordowe poparcie żoliborskich wyborców dla Koalicji Obywatelskiej, z której list kandydowałem, pokazuje, że mieszkańcy oczekują realizacji  programu z którym przystąpiliśmy do wyborów. Wśród jego głównych filarów należy wymienić m.in: poprawienie komfortu edukacji, łatwiejszy dostęp do żłobków i przedszkoli, aktywizacja seniorów, rozwój infrastruktury (w tym sportowej) czy uporządkowanie parkowania. Równocześnie chciałbym zabiegać o rozwiązanie tych postulatów, które były mi zgłaszane w trakcie kampanii. Są to sprawy, które w skali dzielnicy nie wydają się dużym problemem oraz nie wymagają wielkich nakładów finansowych, jednakże mogą  przyczynić się do poprawy komfortu wielu mieszkańców.

W jaki sposób chce Pan je realizować?
Bezpośredni kontakt z mieszkańcami w dalszym ciągu pozostanie moim głównym narzędziem pracy w Radzie Dzielnicy. Realizacja postulatów uzależniona jest przede wszystkim od dobrej współpracy z Burmistrzem oraz Zarządem, który powinien zostać wskazany przez główną siłę w Radzie, tj. Koalicję Obywatelską. Nie bez znaczenia pozostaje osoba Rafała Trzaskowskiego, który już w kampanii podkreślał, że sprawy Żoliborza są mu bliskie.

Co chciałby Pan przekazać czytelnikom Informatora Żoliborza?
Chciałbym podziękować za zaufanie, którym obdarzyli mnie Państwo 21 października. Mam nadzieje, że w trakcie 5-letniej kadencji będziecie się Państwo aktywnie włączać w pracę Rady oraz zgłaszać nam swoje spostrzeżenia. Jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez izoliborz.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"