•  fot.Grabarz
  •  fot. Grabarz
  •  fot. Grabarz
  • fot Sergiusz Kornatowski
  • fot Sergiusz Kornatowski
  • fot Sergiusz Kornatowski
08/05/2014 09:33

Co prawda fani Star Wars staliby w kolejce długości drogi mlecznej, żeby uczestniczyć w Międzynarodowym Dniu Star Wars, ale zdecydowanie nie wszyscy. Ja na przykład nie będę spędzał niedzieli stojąc w gigantycznej kolejce do fortu, mimo wielkiej miłości do Star Wars, i odszedłem z niczym.

 

Jedyni Jedi jakich widziałem w okolicy, to byli ci ze świątyni Jedi mieszczącej się przy Rydygiera, co zaparkowali policyjny wóz na ul. Czarnieckiego, by pilnować, żeby ten tłum napierający na fort nie przerodzi się w wojnę klonów.

Swoją drogą, zaproszenie Jedi do fortu przy Cytadeli to pomysł karkołomny, bo przecież Cytadela to siedlisko ciemnej strony mocy i mogło zostać przez Jedi zrównane z ziemią.

Niestety nie możemy liczyć na to, ze Jedi pozałatwiają za nas kłopotliwe sprawy, bo na ogół żyją nie dość, że dawno, dawno temu, to jeszcze w odległej galaktyce i mamy, co mamy – carski fort jako rodzimy dom kultury.

Jak można było zorganizować taką imprezę, będącą warszawską atrakcją majówki, reklamowaną we wszystkich mediach, na którą przychodzi tłum, w forciku do którego, niby przez ucho igielne wpuszcza się zaproszonych gości?!

A wokół fortu tyle niezagospodarowanego miejsca, tylko gdzieniegdzie jakieś kiełbasy się smażyły i jakąś watę cukrową serwowano dzielnie stojącym w kolejce młodym padawanom, coby w oblepionych cukrem rękach mogli miecz świetlny lepiej utrzymać.

Zamiast otworzyć bramy fortu, wystawić parę atrakcji na zewnątrz, do otaczającego parku, gdzie wszyscy mieliby dostęp i rozładować dziki tłum kłębiący się na ul. Czarnieckiego, organizatorzy imprezy wykazali się całkowitym brakiem pomysłowości, mobilności, troski o zadowolenie przybyłych fanów i konsekwentnie trzymali się felernego planu do końca dnia.

Za to plac zabaw w parku Żeromskiego przeżywał niebotyczne oblężenie i chyba zaliczył dziejowy rekord. No bo dzieciaki gdzieś musiały rozładować moc, wszystko jedno, jasną czy ciemną, zarówno te, co dostały się do fortu, jak i te, co obeszły się smakiem.

To była galaktyczna klapa organizacyjna, na miarę paru galaktyk, nie tylko naszej.

Ale zbliżają się wybory, całkiem niegalaktyczne, po prostu samorządowe. Niech to da do myślenia zarządcom fortu.

Jak to mówią w moim zawodzie – niech moc będzie z nami!

Grabarz

Galaktyczna klapa organizacyjna komentarze opinie

  • Jaśka Mała 2014-05-08 10:46:57

    nikt się nie wpisał...Żadnego Żoliborzanina tam nie było?

  • gość 2014-05-10 00:55:51

    Żaden szanujący się żoliborzanin do tego przybytku „sztuki” nie chadza. Stąd i komentarzy jak na lekarstwo. Drogo, zalatuje stęchlizną a na głowę tynk się sypie. Zdzisław Skisły

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.




Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie

Kalendarz

Najbliższe imprezy
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez izoliborz.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"